22 mar 2010

Carta aberta á comunidade universitaria

Estimados compañeiros,

Quero compartir con vós un momento de especial significado para min. No día de hoxe veño de oficializar, no Campus de Lugo, a miña candidatura ao Reitorado da nosa Universidade, un momento moi emotivo que me fai evocar outros moitos da miña traxectoria académica: o día en que comecei a dar clase; os primeiros traballos en equipo, a data na que optei á cátedra, entre outros.

Momentos como o de hoxe lévanme a afirmar que Universidade é algo máis que docencia e investigación. É cultura, participación, solidariedade e vida universitaria e, sobre todo, un ánimo convencido de que o saber impregna o noso modo de ser e de facer.

Estou certa de que con este paso comezo a devolverlle á Universidade todo o que ela me aportou: formación, carreira científica, experiencia en xestión e ilusión; a ilusión que cada día definiu todas aquelas actuacións que fun desenvolvendo e que me aportou a forza necesaria para deseñar e acometer o proxecto que agora lidero.

Trátase dunha proposta, que se centra nas persoas e na participación de todos vós, un proxecto avalado por aqueles que senten e aman a universidade e que ven no seu futuro compromiso co coñecemento, revalorización da investigación e proxección internacional, todo isto, sen esquecer o verdadeiro eixo do noso esforzo: o alumno.

Por iso nos marcamos como obxectivos fundamentais formar profesionais e cidadáns responsables e comprometidos cos valores do civismo e que contribúan ao desenvolvemento da investigación, da cultura, do saber, que representan os motores do progreso social do século XXI.

Estou segura de que nas próximas datas teremos ocasión de poder afondar nestas e noutras cuestións e de que as vosas opinións e formas de ver a realidade contribuirán a seguir construíndo Universidade, a CREAR FUTURO.

2 comentarios:

  1. Estimada candidata,
    he recibido esta noticia con alegría.Que tenga mucha suerte.
    Como mujer empleada en la USC,concretamente en el Campus de Lugo,me gustaría que cualquier candidato que llegue al cargo de Rector/a en la USC, tomara alguna medida para solucionar el problema, y por fin, poner en funcionamiento la guardería del Campus de Lugo. Espero lo contemple en su proyecto.

    ResponderEliminar
  2. Moitas grazas polo teu apoio. Espero que esteas atenta ao noso programa de goberno onde se recolle a gardería para Lugo ademais doutras medidas, así como un compromiso firme e importantes novidades en todos os ámbitos universitarios.

    ResponderEliminar